SIKÇA SORULAN SORULAR

ÜYELİK

1- Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

www.nostima.com.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.

2- Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.

3- Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

ALIŞVERİŞ

1- Nostima.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

nostima.com.tr’ye üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, renk ve malzeme cinsi seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

2- Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden nostima.com.tr’yi ziyaret edip gönlünüzce alışveriş yapabilirsiniz.

3- Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Evet. nostima.com.tr’de gördüğünüz fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.

4- Nostima üzerinden hediye gönderimi yapabilir miyim?

Evet. Ödeme sayfasında teslimat ve fatura adresi ayrımı bulunmaktadır. Teslimat adresi olarak hediye göndermek istediğiniz adresi ekleyebilirsiniz. Böylece hediye göndermek istediğiniz ürün teslimatta belirttiğiniz adrese gönderilecektir.

5- Nostima’dan aldığım ürün hediye paketi yapılabilir mi?

Siparişinizi verirken sepetim sayfasında her ürününüz için ayrı ayrı hediye paketi seçeneğini işaretlediğiniz durumda siparişleriniz hediye paketi yapılmış olarak ulaşacaktır. Seçeneği işaretlemeyi unuttuğunuz durumda kargoya verilmemiş siparişleriniz için talebinizi iletişim adreslerimize iletirseniz ([email protected]0 (850) 532 00 90) talebiniz işleme alınacaktır.

6- nostima.com.tr’de mobil cihazlardan ulaşabilir miyim?

IOS tabanlı cihazlarınız için APP Store’dan, Android tabanlı cihazlarınız için Google Play üzerinden “Nostima” uygulamasını indirip üyelik bilgilerinizle giriş yapmanız durumunda mobil cihazlardan da dilediğiniz yer ve zamanda nostima.com.tr alışverişinin keyfini yaşayabilirsiniz.

7- nostima.com.tr’deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

nostima.com.tr’ye üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli periyotlarla sitemizdeki fırsatlar konusunda bilgilendirme gönderilmektedir. Bilgilendirme seçeneğinin açık olduğundan emin olunuz.

8- Satılan ürünler orijinal mi?

nostima.com.tr’de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.

9- Sipariş ettiğim ürün yanlış renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?

Ürün elinize sipariş ettiğiniz renkten ya da modelden farklı gelirse mesai saatlerimiz içerisinde (09:00-18:00) 0 (850) 532 00 90 telefon numarasından müşteri hizmetleri uzmanı ekibimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.

10- Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

nostima.com.tr’den verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse, mesai saatlerimiz içerisinde (09:00-18:00) 0 (850) 532 00 90 telefon numarasından müşteri hizmetleri uzmanı ekibimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.

11- Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için, mesai saatlerimiz içerisinde (10:00-18:00) 0 (850) 532 00 90 telefon numarasından müşteri hizmetleri uzmanı ekibimize ulaşabilirsiniz.”

12- Çalışma saatleriniz nedir?

24 saat boyunca nostima.com.tr üzerinden alışveriş yapabilir, [email protected] mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz, müşteri hizmetleri uzmanı ekibimiz ise saat 09:00-18:00 arasında sizlere yardımcı olacaktır.

ÖDEME

1- Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

  1. nostima.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.
  2. Banka kartları ve nakit ödeme (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
  3. Yurtdışı bankalara ait Kredi Kartları ile ödeme yapılamamaktadır.
  4. Havale-EFT ile ödeme yapabilirsiniz.

2- Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

Henüz kapıda ödeme seçeneği ile sipariş alamamaktayız.

3- Kampanya, indirim kupon kodlarını nasıl kullanabilirim?

Sepetim sayfasında, sipariş özeti ekranı altında bulunan “Kupon Kodu” alanına sepetinizdeki ürünlere uygun kampanya kupon kodunuzu girip “Uygula” seçeneğine tıklayarak kampanyalarımızdan faydalanabilirsiniz. Kupon indiriminizi sipariş özeti indirim alanında gördüğünüzden emin olunuz.

GÜVENLİK

1- nostima.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Nostima Çikolata ve Gıda Sanayi A.Ş. tarafından saklanmamaktadır.

2- Kredi kart bilgilerimi saklıyor musunuz?

Kredi kart bilgileriniz Nostima Çikolata ve Gıda Sanayi A.Ş. tarafından saklanmamaktadır.

3- Kişisel bilgilerim nostima.com.tr’de güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

TESLİMAT

1- Ürün Temin Koşulları?

nostima.com.tr üzerinden satılan ürünler Nostima stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün depomuzdaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

2- Teslimat süresi nedir?

nostima.com.tr’de satılan tüm ürünler Nostima tarafından tedarik edilerek 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

3- Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

nostima.com.tr’den satın almış olduğunuz 250 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.

4- Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

nostima.com.tr’den satınalmış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz YURTİÇİ KARGO firması aracılığı ile yapılmaktadır.

5- Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Dağıtım ağımız YURTİÇİ KARGO dağıtım ağı ile sınırlıdır. Şu anda Türkiye sınırları için en fazla noktaya teslimat YURTİÇİ KARGO firması tarafından yapılmaktadır.

6- Siparişim YURTİÇİ KARGO tarafından bana ulaştırılamaz ise ne yapmalıyım?

Siparişleriniz için belirlediğiniz adrese İstanbul içi 1 iş günü, İstanbul dışı 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Varış gününde adresinizde bulunamaz iseniz kapınıza kargo şirketi tarafından ihbar notu bırakılarak gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3 iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz Nostima deposuna iade edilmektedir. Depoya ulaşan ürünleriniz için sizinle irtibata geçilip gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra adınıza tekrar gönderim yapılabilir. Ulaşılamaz iseniz siparişiniz iptal edilerek ücreti ödeme yaptığınız şekilde iade edilir.

7- Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kutuda ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte kutuyu açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Nostima’ya ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

SİPARİŞ İPTALİ

1- nostima.com.tr’den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta ([email protected]) ile talebinizi iletebilir veya haftaiçi 5 gün 09:00-18:00 saatleri arasında 0 (850) 532 00 90 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İADE & DEĞİŞİM

Nostima.com.tr’den yaptığınız alışveriş sonucunda mutlu olmanız temel prensibimizdir. Ürününüzü iade etmek isterseniz size aşağıdaki koşullar çerçevesinde en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

nostima.com.tr’den satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?

Kalite, hijyen ve tazeliğin büyük önem taşıdığı Kahve Dünyası ürünleri titizlikle paketleniyor.Ancak taşımadan kaynaklanabilecek sorunları engellemek amacıyla, siparişinizi kargo şirketinden teslim almadan önce sipariş verdiğiniz ürünleri kontrol etmenizi rica ediyoruz.Hızlı bozulan ürünler, gıda ürünleri, tek kullanımlık ürünler nitelikleri itibariyle iade edilemeyecek ürünlerdir ve bu ürünlerde Alıcı’nın iade hakkından yararlanması mümkün olmayacaktır.Hediyelik eşya, kırılacak eşya vb. ürünlerde iade hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Bozuk, açılmış, yırtılmış ambalajlı ürünlerimizi veya kırık, hasarlı olduğunu fark ettiğiniz ürünleri teslim almadan kargo şirketine iade etmeniz gerekiyor.Kargo şirketi ücretsiz olarak kapıda ürünleri teslim alıp tarafımıza teslim edecek, siz ayrıca bir ücret ödemeyeceksiniz.

İade etme süresi kaç gün?

Ürünler kargonuzun size ulaştığı günden itibaren 7 gün içerisinde iade edilebilir.

İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünlerin kargo masrafını Nostima üstleniyor.

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman yapılır ?

İade ettiğiniz ürünler Nostima yetkilileri tarafından teslim alındığında size bilgi mesajı ulaşacaktır. Bunu takip eden 7 iş günü içerisinde ödediğiniz tutar kredi kartınıza iade edilecektir.

Teslimattan kaynaklanan problemler

Özel kargo firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda zarar Nostima tarafından telafi edilir.

Zarar görmüş paket durumunda;
Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.

Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.

Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamand Nostima’ya bildirilmelidir. Nostima en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz olduğu durumda 0850 532 00 90 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayabilir ya da iletişim formundan yazabilirsiniz.

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Çerezler Hakkında Bilgi

Ziyaretiniz sırasında kişisel verileriniz siteyi kullanımınızı analiz etmek, reklamları kişiselleştirmek ve sosyal medya özellikleri sağlamak amacıyla çerezler aracılığıyla işlenmektedir. Daha fazla bilgi için Çerez Aydınlatma Metni’ni okuyabilirsiniz.